الجوري
ااهلا بيكى زائرتنا العزيزة اذا كنتى عضوة فتفضلى بالدخول و اذا كنتى زائرة فتفضلى بالتسجيل معنا و اقضى معنا امتع الاوقات ارجو ...

باي لاادارة

سلامـ

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

الجوري
ااهلا بيكى زائرتنا العزيزة اذا كنتى عضوة فتفضلى بالدخول و اذا كنتى زائرة فتفضلى بالتسجيل معنا و اقضى معنا امتع الاوقات ارجو ...

باي لاادارة

سلامـ
الجوري
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
الجوري

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

رمضان كريم على الزهور الجميلة

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1 رمضان كريم على الزهور الجميلة Empty رمضان كريم على الزهور الجميلة الخميس أغسطس 19, 2010 6:18 pm

soo hee

soo hee
Admin

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
طبعا كلنا عارفين ان رمضان على الابواب و ان شاء الله يوم 11\8 شهر مبارك علينا و على كل المسلمين ان شاء الله و يكون لنا ثواب عند الله كبييييييييير لنا كلنا باذن الله انا بحب ايام رمضان جداااااااا لان بيكون فيها نظام و احترام الكل بيصوم واحترام من البنات بطريقه غير مفهومه يعنى مثلا لو بنت مسلمه و اتى رمضان و هى لست محجبه و لبسها غير شرعى للاسلام تلقيها اتحجبت و ساعات النقاب يتلبس و يصلوا التراويح وكل فرد يصلوه فى الميعاد وقراءة القرأن لاكن بعد لما رمضان يخلص كل حاجة ترجع زى ماكانت زى مابيقولوا (كلاكيت تانى مرة)اه و الله اقلاقى بنت بتصلى جنبى فى الجامع فى رمضان رمضان يخلص من هنا و الاقيها لابسه الديق و الجيب القصيرة و الكت و الشعر السايب فى قمة الهبل البنت اللى بتلبس كده وتكون حاجة تانيه خالص فى رمضان
الظاهر الناس فاكرة ان رمضان بس اللى المفروض يتصلى فيه و يتقرى قرأن بس لاكن باقى الايام لا فسح و قله ادب بس انا عايزة اسأل سؤال و كل بنوتة تقرأ الموضوع تجاوب عليا بكل صراحة ( هى من البنات اللى انا بتكلم عليها و لا ايه)؟
هشوف رددكوا
وعلى العموم كل سنة و انتوا طيبين ورمضان كريم عليكوا وعلى كل المسلمين و يارب لو فيه بنت فى المنتدى من البنات ديه ياريت تفهم ان رمضان زى كل الايام العاديه بس كل اللى فيها انك بتصومى يعنى لا تاكلى و لا تشربى
اكلمنا شويه على البنات نكلم على الرجاله شويه ولان برده فيهم بلاوى سوده بتحصل من الشباب و بنشوفها كلنا افى الشارع
تلاقى الشباب قاعدين على القهوة بيشربوا سجاير و يكونوا صايمين سبحان الله فجأة اولا السجاير مش حرااااااااام و السجاير مش بتفطر لالالالالالالالالالالالالا سبحان الله الشباب دول نيلة يشربوا السجارة و تسأليه انت صايم يقولك اه طبعا احنا فى رمضان تقوليله امال ازاى بتشرب السجارة يقولك السجاير مش بتفطر هو انا ببلع حاجة مافيش حاجة بتدخل معدتى ده دخان بيدخل و يطلع مش بيتشرب
ارد على واحد زى ده ازاى انا المفروض لو حصل معايا موقف زى ده انا انزل ايدى على وشه سجاير اايه اللى مش بتفطر ماشى مش بتفطر اصلا هى حرام فى الايام العاديه كمان تشربها فى رمضان اللى المفروض ولا حاجة تتحط فى الفم شلل شلل والله ناس تعل و تجيب الضغط
هنعمل ايه ؟
على العموم كل سنة و انتوا طيبين و ياريت نخفف من ذونبنا شويه يمكن ينفعنا يوم القيامة
مع السلامة

https://al-jory66.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]